loading...
نیروی ویژه پاد وحشت
پاد وحشتـــــــ بازدید : 443 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

اشتایر اچ‌اس ۵۰. یک تفنگ تک‌تیرانداز ضد تجهیزات، تک تیر با کالیبر ۵۰. بی‌ام‌جی است که توسط شرکت اشتایر مانلیچر ساخته شده‌است.
اشتایر اچ‌اس ۵۰. اسلحه‌ای تک تیر است که به صورت دستی مسلح می‌شود. این سلاح فاقد خشاب است، بنابراین برای هر بار شلیک، اسلحه باید به طور مستقیم (دستی) از دریچه پوکه‌پران توسط یک تیر فشنگ پر شود و فشنگ توسط حرکت (هل دادن) رو به جلوی گلنگدن یا آلات متحرکه که با دست انجام می‌پذیرد درجان لوله قرار گیرد. خان‌کشی یاشیارکشی لوله سلاح به روش چکش‌کاری سرد صورت پذیرفته که همین امر سبب دقت بسیار بالای سلاح در برد موثر ۱۵۰۰ متری آن شده‌است. این سلاح دارای دوپایه قابل تنظیم است و شعله پوش آن به طور بسیار موثری لگد یا پس‌زدن آن را برای تیراندازی راحتر کاهش می‌دهد، همچنین این سلاح دارای ریل دوربین برای نصب انواع تجهیزات اپتیکی است

 

پاد وحشتـــــــ بازدید : 248 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

اسلحه مخصوص نیروهای تک تیرانداز به نام" "VSS یا "وینتارز" برای استفاده نیروهای تک تیرانداز ارتش روسیه تولید میگردد این اسلحه با کالیبر 9 میلیمتر و مجهز به سیستم خفه کن صدای شلیک گلوله اسلحه می باشد

 


پاد وحشتـــــــ بازدید : 244 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

تاریخچه ساخت این سلاح بر میگردد به سال 2011 میلادی وقتی که کمپانی  "پروم تکنولوژی" در اطراف شهر مسکو کارخانه اسلحه سازی "اورسیس" را راه اندازی و افتتاح کرد.  تولیدات این کارخانه بر پایه ساخت اسلحه های دقیق برای شکارچیان و افراد ورزشکار بود اما با تقاضایی ارتش روسیه برای طراحی و ساخت و خرید اسلحه ساخته شده جدید مخصوص نیروهای تک تیرانداز در داخل کشور این کارخانه شروع به طراحی و آزمایش و در نتیجه ساخت اسلحه دقیق سبک و با برد و هدف قراردادن در فواصل متوسط و زیاد جهت مصرف نیروهای کماندوی ارتش ،وزرات دفاع و نیروهای اداره اطلاعات مرکزی "اف اس بی" به نام  ORSIS Т-5000 گردید.

پاد وحشتـــــــ بازدید : 178 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

پس از پایان جنگ جهانی دوم با توجه به تجارب بدست آمده توسط طراحان و مهندسان اسلحه ساز روسی و آشنایی با سلاح های بکار گرفته شده ارتش آلمان در جنگ جهانی دوم از سوی فرماندهان ارتش سرخ دستوری مبنی بر طراحی و ساخت  مسلسلی سبک با آتش و دقت زیاد برای نیروهای ارتش سرخ صادر گردید.
در سال 1958 میلادی طراح معروف روسی "میخائل تیموفویچ کلاشنیکف" و گروهش روی چنین سفارش و طرحی شروع به کار کردند و پس از سه سال یک نمونه مسلسل سبک با نام PK (پی‌ کا در زبان  روسی: Пулемёт Калашникова به معنی تیربار کلاشنیکوف می باشد و به اختصار ПК می نامند) را تولید کردند که با رضایت و موافقت فرماندهان ارتش روسیه همراه بود و در سال 1961میلادی به تعداد زیادی از این سلاح در یگانهای ارتش سرخ قرار گرفت.

پاد وحشتـــــــ بازدید : 141 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

آقای گلی مک میلان(Gale McMillan)  مالک و طراح کارخانه اسلحه سازی مک میلان در آمریکا است او از سال 1973 میلادی تاکنون در کار ساخت و تولید سلاح برای یگانهای ارتشی ایلات متحده امریکا و بخش خصوصی می باشد.

یکی از سلاح های که توسط این شرکت در سال 2005 میلادی طراحی و ساخته شده است به نام CS5 می باشد که یکی از سلاح های خیلی خوشدست ومدرن و دقیق در نشانه روی جهت تیراندازی می باشد این اسلحه با استفاده از نصب یک سیستم خفه کن صدا در روی لوله اسلحه یکی از بی صدا ترین اسلحه های امروزی می باشد.

پاد وحشتـــــــ بازدید : 99 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (1)

در سال 2011 میلادی کارخانه معروف اسلحه سازی رمینگتون«Remington Arms»  با همکاری کارخانه اسلحه سازی ورزشی «JP Enterprises Inc»  اسلحه جدیدی را با اسم اختصاری R11 RSASS را با دو لوله با اندازه های متفاوت برای نیروهای ویژه و نیروهای تک تیرانداز ارتش آمریکا و با فشنگ  معروف کالیبر .308 Win طراحی و تولید کردند و در سال 2012 میلادی این اسلحه در معرض دید عموم قرار گرفت .

پاد وحشتـــــــ بازدید : 118 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

 

آقای ولادیسلاو لوبایف در سال 2009 میلادی در شرکت کوچکی به نام تزار توپ واقع در نزدیکی شهر مسکو شروع به طراحی و ساخت سلاحهای دقیق  پرداخته  و یکی از سلاح ها طراحی شده وی اسلحه مخصوص نیروهای تک تیرانداز به نام SVL می باشد که از آخرین دستاوردهای صنایع اسلحه سازی بخش خصوصی کشور روسیه می باشد، این سلاح از دقت و برد مفید بسیار زیادی برخوردار است دقت در نشانه روی و تیراندازی با این سلاح (0.2-0.3) دقیقه در زاویه (MOA) می باشد که در مقایسه با اسلحه CS5 مک میلان که دقتی در حدود 0,75  دقیقه در زاویه (MOA) دارد تقریبا" به اندازه سه مرتبه دقیقتر و واقعا" قابل تحسین می باشد.

درباره ما
این سایت مختص نیروی ویژه پاد وحشت میباشد ...در اینجا ما شمارو با نیروی ویژه پاد وحشت و سایر نیروهای ویژه اشنا میکنیم و همچنین شمارا با تجهیزات نظامی روز دنیا اشنا میسازیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 217
  • بازدید کلی : 172,778
  • کدهای اختصاصی

    کد قفل راست کلیک

    کد عروسک مرلین